Rengøring fra

Rengøring fra AtZ
 

Vores service

Vores organisationsopbygning tar' udgangspunkt i, at vores kunder altid får en 100% optimal service og kundebetjening.
Til hver kunde er der tilknyttet 2 inspektører, som på skift arbejder i dagtimerne og om aftenen hvor rengøringsarbejdet udføres. Dette betyder, at det er de samme inspektører der ta'r sig af kundebetjening i kundernes åbningstid og inspektion/tilsyn om aftenen, hvor vi udfører vores arbejde hos kunderne.
En henvendelse til os, vil omgående blive omsat til handling.
Vi arbejder med et færdigmeldingssystem, så vi hver aften/nat får en tilbagemelding fra alle arbejdspladser, enhver uregelmæssighed vi registrerer hos vores kunder kan derfor omgående videregives.
Ugens 4 første aftener har vi en hotline frem til kl. 21.00, så vores kunder også kan komme i kontakt med os udenfor den normale kontortid.
Vi holder opfølgningsmøder med tilfredshedsmåling hos vores kunder i aftalte intervaller.

Go' gammeldaw's service
fra
Rengøring fra AtZ´

 

Material copyright © AtZ - Rengøring - - Design: RBF-webdesign.dk